We zijn al aan t aftellen - Reisverslag uit , van Paulien Rijke - WaarBenJij.nu We zijn al aan t aftellen - Reisverslag uit , van Paulien Rijke - WaarBenJij.nu

We zijn al aan t aftellen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paulien

12 Juni 2008 | ,

He he m´n portfolio is gister op de bus gegaan. Nu alleen nog een eindgesprek volgende week donderdag en dan is m´n studie klaar.

Nu mag ik mij echt op de voorbereidingen van onze reis naar Vietnam storten.

Nog 6 weken en dan vliegen we via Rome en Bangkok naar Hanoi! Heerlijk.

De voorbereidingen gaan steeds makkelijker. Prikken hebben we niet nodig en het visum voor Vietnam hebben we 2 weken terug al gehaald.

De eerste dagen zijn geregeld dus dat is alvast een lekker gevoel.
En ja daarna kunnen we het helemaal zelf invullen.

We beginnen in het Noorden van Vietnam, Hanoi en Halong Bay en daarna weet ik het nog steeds niet zeker. Gaan we door naar de bergvolken rondom Sapa of zakken we eerst richting Hue en Hoi An om vervolgens terug te komen naar Hanoi en dan naar Sapa te gaan en misschien vandaar door naar Laos. Ik weet nog steeds niet wat handig/leuk is.

Komende dagen maar weer eens wat op internet surfen.

• 27 Juni 2008 - 19:39

Els:

Ha Paulien,
    Dat ziet er erg leuk uit. Ik hoop dat we hier straks mooie verhalen van je kunnen lezen. (En kopiëren natuurlijk!) Veel groeten, ook voor Govert

Paulien

Van de zomer gaan wij, Govert 11 jaar) en Paulien weer een maand op stap. Deze keer trekken we vier weken door Thailand. Hoe onze reis er uit gaat zien staat nu nog heerlijk open. We hopen in ieder geval Chiang Mai te bezoeken en de reis af te sluiten met een paar fijne duiken in Koh Tao.

Actief sinds 12 Juni 2008