De reis krijgt steeds meer vorm - Reisverslag uit , van Paulien Rijke - WaarBenJij.nu De reis krijgt steeds meer vorm - Reisverslag uit , van Paulien Rijke - WaarBenJij.nu

De reis krijgt steeds meer vorm

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paulien

05 Mei 2010 | ,

Het is meivakantie, maar het lijkt wel herfst. Wat kun je dan beter doen dan heerlijk te dromen over tropische warmte, mooie stranden en vergezichten.

Onze reis naar Thailand en Indonesie komt al heerlijk dichtbij. Nog een week of 8 en we zitten aan de andere kant van de wereld.

We vliegen op 8 juli via Cairo naar Bangkok. Op maandag 12 juli hopen we met de dolfijnen te kunnen zwemmen en op woensdag 14 juli vliegen we door naar Denpasar.
We hebben dus 3 hele dagen Bangkok welke Govert in gedachten al helemaal heeft gevuld met de mooiste attracties. Natuurlijk wil hij nog een keer bij de slangen kijken. Hij hoopt dat we deze keer het melken van de slangen kunnen zien. En we gaan nog naar het grootste aquarium.
Tja jongens dingen. Maar goed de deal is dat we dan ook (als beloning) naar Wat Po gaan voor een heerlijke thaise massage!

Van de week een hotelletje geregeld op Gili Air om daar eind juli samen met Rik en Anne-Marie lekker een paar dagen van het strand te genieten. Als het lukt (en ik het niet te eng vind) gaan we op Gili Air een duikcursus volgen. Spannend.

• 07 Juli 2010 - 21:33

Lies:

wijk kijken uit naar de verslagen ! Veel plezier samen.

Verslag uit: ,

Paulien

Van de zomer gaan wij, Govert 11 jaar) en Paulien weer een maand op stap. Deze keer trekken we vier weken door Thailand. Hoe onze reis er uit gaat zien staat nu nog heerlijk open. We hopen in ieder geval Chiang Mai te bezoeken en de reis af te sluiten met een paar fijne duiken in Koh Tao.

Actief sinds 12 Juni 2008